تعمیرات سخت افزار موبایل

نوشته شده در ۱۳ تیر ۱۴۰۱
تعمیرات موبایل تعمیرات کاردو همراه دماوند (خدمات کاردو سرویس)
تعمیرات سخت افزار موبایل

شرکت کاردو همراه دماوند در سال 1399 باهدف ارائه بهترین و بروز ترین دستگاه های تلفن همراه و خدمات تخصصی گوشی های موبایل در زمینه واردات قانونی و عرضه تمامی محصولات، گارانتی و خدمات پس از تعمیر گوشی تلفن همراه در برندهای اپل، سامسونگ، شیائومی که نقش بسیار مهمی در رشد بازار گوشی‌های تلفن همراه در ایران داشته است، تاسیس گردید.

 

شرکت کاردو همراه دماوند

با توجه به اخذ، پیاده‌سازی و اجرای استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت و خدمات در تلاشیم سه قابلیت اصلی و منحصر به فرد را همیشه در راستای خدمت به شما عزیزان قرار دهیم:

- پیشرو بودن در زمینه تعمیرات گوشی سامسونگ و تعمیرات گوشی شیائومی و تعمیرات نوکیا و گارانتی قطعات
- به کارگیری قطعات اورجینال و با کیفیت کارشناسان متخصص و حضور هر چه گسترده تر در زمینه خدمات پس از فروش
- پاسخگویی سریع و دقیق و به موقع کارشناسان و متخصصان که باعث افزایش رضایتمندی مشتریان درسراسر کشور است


تعمیرات سخت افزار موبایل

شرکت کاردو همراه بر این باور است که با بیان تصویر واضحی از عملکرد فعالیتهای شرکت، همراه تلاش خود را در جهت بالا بردن سطح رضایت مندی مشتریان مطابق با اصول مشتری مداری و شرایط گارانتی خدمات پس از فروش خواهد کرد.

 

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ:

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ با بررسی مشکلات موبایل سامسونگ، تعمیرات را با قطعات اصل و اورجینال انجام داده و هزینه ای مناسب طبق تعرفه ی اتحادیه اخذ می نماید. مشکلات تعمیر ال سی دی تعمیر اسپیکر تعمیر باتری موبایل تعمیر بورد تعویض ال سی دی سامسونگ تعویض سوکت شارژ تعویض بلندگو  ، ایرادات وای فای سامسونگ، قفل جیمیل ، یا قفل اف ار پی و رایج ترین مشکلات گوشی های سامسونگ هستند اما جای نگرانی نیست، چرا که درصورت بروز هر مشکلی برای گوشی سامسونگ چه نرم‌افزاری و چه سخت‌افزاری، می‌توانید عیب‌یابی و مشکل را در اسرع وقت حل نمایند. 

 

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

 

تعمیرات گوشی شیائومی و تعمیرات گوشی سامسونگ:

آیا موبایل سامسونگ یا شیائومی شما مشکل هنگ کردن دارد؟ خاموش است؟ یا دائم ریستارت می‌شود؟ هر مشکلی که برای موبایل شما به وجود آمده باشد اعم از عیب‌یابی و تعمیر و مشکل سخت افزاری آن را به نمایندگی کاردو سرویس بسپارید. اگر در تهران سکونت دارید هم می‌توانید به صورت حضوری به این مرکز در تهران مراجعه کنید و هم می‌توانید از سرویس پذیرش و تحویل دستگاه در محل  نمایندگی  استفاده کنید، اگر هم خارج از تهران هستید میتوانید با هماهنگی کاردو سرویس، موبایل نیازمند تعمیر خود را با پست برای ما ارسال کرده و در اسرع وقت گوشی را در صحت کامل تحویل بگیرید.

 

تعمیرات موبایل تهران

جستجو
2022 تمامی حقوق این وبسایت مربوط به شرکت کاردو همراه دماوند محفوظ است.
طراحی و توسعه: نونگار پردازش